2014年7月31日 星期四

影評:馴龍高手2(下)(Review: How To Train Your Dragon 2 (2))



作者(Author): 莫妮卡老師(Miss Monica)
文章分類(Category): 電影育樂(Movie & Entertainment)
程度(Level): 中級(Intermediate)

How To Train Your Dragon 2 was very fun and I enjoyed it more than I expected. Without being familiar with the series, I knew the movie would be a mix of comedic characters and action sequences involving flying dragons and Viking combat. In this regard, the movie was very entertaining and I was not disappointed. But I was pleasantly surprised by the strong dramatic storyline about Hiccup’s relationship with his parents. Their complicated relationships were engaging and made me want to watch the first movie and any upcoming sequels. I highly recommend seeing How To Train Your Dragon 2 if you are interested in an adventure story with a lot of heart. 

馴龍高手2非常有趣,我喜歡它超過我所預期的. 在對這系列電影不熟的情況之下,我知道這部電影會是喜劇角色的組合還有許多關於飛龍與維京人戰鬥的動作鏡頭.在這件事上,這個電影是非常具有娛樂性的,我並不失望. 但是讓我感到驚喜的是關於小嗝嗝與他父母親之間關係的強烈戲劇性故事情節. 他們複雜的關係吸引我也使我想看第一集和任何續集. 如果你對情節豐富的冒險故事感興趣, 我高度推薦你們去看馴龍高手2.

The End ()

沒有留言:

張貼留言